Zestaw do hybrydy 48/24 W Semilac Love Me LED lampa

Zestaw do hybrydy 48/24 W Semilac Love Me LED lampa

Oczekiwanie na dostawę

338,00 zł

Tego produktu nie ma chwilowo na stanie oczekujemy na jego dostawę. Wpisz swój adres email a powieadomimy Ciebie o jego dostępności.

Zestaw stworzony z myślą o profesjonalnych stylistkach paznokci. Wyposażony w lampę LED 24/48W pozwalającą na wybór mocy, a dzięki temu szybkości utwardzania produktów. Ergonomiczna architektura urządzenia pozwala na umieszczenie w środku od razu całej dłoni i błyskawiczne wykonanie poszczególnych warstw.
Magnetyczny spód ułatwia czyszczenie oraz pracę ze stopami, a wysokiej jakości wentylator zapewni optymalne chłodzenie. Urządzenie zostało również wyposażone w czujnik ruchu automatycznie uruchamiający proces.
Lampa pozwala na utwardzenie wszystkich lakierów hybrydowych oraz żeli UV marki Semilac.
Zestaw zawiera wszelkie elementy potrzebne do wykonania oraz usunięcia manicure hybrydowego oraz aż 5 buteleczek Semilac Mini - każda z innym kolorem lakieru hybrydowego. Dzięki takiemu rozwiązaniu, już na wstępie zyskasz dostęp do różnorodnej gamy kolorystycznej i szybko docenisz szerokie możliwości z tym związane!

Zestaw zawiera:

Semilac Base 7 ml,
Semilac Mini 3 ml (040 canary green, 043 electric pink, 022 mint, 026 my love, 115 dancer from rio)
Semilac Top 7ml,
Waciki bezpyłowe 250 szt.,
Semilac Acetone 50 ml,
Semilac Nail Cleaner 50 ml,
Semilac Striper,
2 drewniane pilniki,
blok polerski,
lampę Semilac UV LED 24/48 W.

Typ produktuZestawy do paznokci

Napisz recenzję

Zestaw do hybrydy 48/24 W Semilac Love Me LED lampa

Zestaw do hybrydy 48/24 W Semilac Love Me LED lampa

Zestaw do hybrydy 48/24 W Semilac Love Me LED lampa

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł. Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost14,90 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo niedostępne
2Kurier InPost14,90 zł - brutto16,90 zł - brutto
3Punkty i automaty DHL –9 000 punktów ( przedpłata )

Waga od: 0kg - 5 kg = 11 zł

Waga od: 5kg - 10 kg = 11.50 zł

Waga od 10kg - 20 kg = 13.00 zł

 Brak wysyłki za pobraniem.

4Kurier DHL - Przedpłata / Pobranie

Waga od: 0kg - 5kg = 12.50 zł

Waga od: 5kg - 10kg = 13.50 zł

Waga od: 10kg - 20kg = 14.50 zł

Waga od: 20kg - 30kg = 16.00 zł

Waga od: 0kg - 5kg = 14.50 zł

Waga od: 5kg - 10kg = 15.00 zł

Waga od: 10kg - 20kg = 16.00 zł

Waga od: 20kg - 30kg = 17.00 zł

Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hurtownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.