Kategorie

Nowy
Bilet wstępu na wydarzenie 17 listopad 2019

Tylko online

Bilet wstępu na wydarzenie 17 listopada 2019

Bilet wstępu na wydarzenie Perfect Match Dipping Powder System Warszawa 17 listopad 2019

0101010101021

BWPM01

Na stanie: 96 szt.

99,00 zł

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punkty . Twój koszyk wyniesie 4 punktów które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,40 zł .


Kub bilet na wydarzenie na którym musisz być!

Już 17 listopada 2019 w hotelu Novotel w Warszawie od godziny 10:00 odbędzie się prezentacja oraz szkolenie pokazowe ze stylizacji tytanem. Głównym punktem tego wydarzenia będzie prezentacja nowej marki Perfect Match. To właśnie na tym wydarzeniu poznasz markę stworzoną tylko dla profesjonalistów. Zapoznasz się z naszymi nowymi produktami do manicure hybrydowego, klasycznego oraz produktów do manicure tytanowego! 

Zaprezentujemy również nowe produkty Perfect Match DIP. Zobaczysz profesjonalne szkolenie z manicure tytanowego, jak wykonać zdobienia czy też przedłużyć paznokcie za pomocą tytanu. Dodatkowo nasz edukator odpowie na często zadawane pytania oraz udzieli wam wszelkich i cennych wskazówek, o których nie przeczytasz w internecie.

Zapraszamy wszystkich, którzy pracują na co dzień jako manikiurzystki oraz właścicieli salonów. Tego dnia naprawdę warto być z nami.

Zapraszamy wszystkich z całej Polski. 

Kiedy?

17 listopada 2019 start godzina 10:00

Gdzie?

Hotel Novotel Centrum w Warszawie - Marszałkowska 94 

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami! Tel. 601-533-933

Ilość miejsc ograniczona!

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost10 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo niedostępne
2Kurier InPost13 zł - brutto15 zł - brutto
3Kurier DPD17 zł - brutto22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednym z naszych punktów stacjonarnych nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop
  • ul. Gołębia 26 CH Podkowa Leśna - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Trenów 51 CH Laski - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Towarowa 35 Warszawa - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Sienkiewicza - Galeria Nowa Stacja Pruszków - Galeria Urody Arkadius

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.