Nowy
L'OREAL Szampon fioletowy do neutralizowania żółtych tonów 1500ml

L'OREAL Szampon fioletowy do neutralizowania żółtych tonów 1500ml

L'OREAL Szampon fioletowy do neutralizowania żółtych tonów 1500ml

Na stanie: 1 szt.

149,00 zł

L'OREAL Szampon fioletowy do neutralizowania żółtych tonów 1500ml

L'Oreal Professionnel Chroma Creme Purple Szampon z fioletowym pigmentem to wyjątkowy, pielęgnujący szampon przeznaczony do jasnych blondów.
Doskonale poradzi sobie z niechcianymi żółtymi tonami dzięki obecności fioletowego pigmentu.
Zyskaj odżywione włosy i odświeżony, jednolity kolor pełen blasku!

IDEALNY KOLOR I PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Jakie efekty zapewnia szampon?

  • jednolitą korektę koloru,
  • neutralizację niepożądanych żółtych, ciepłych tonów,
  • głęboką pielęgnację i regenerację nawet mocno zniszczonych, porowatych włosów,
  • świeży, piękny kolor i zdrowy połysk,
  • piękny, długotrwały zapach kwiatów połączonych z nutką przypraw.

Sposób użycia:

  1. Pierwsze mycie włosów: dla dokładnego oczyszczenia. W tym celu rekomendujemy zastosowanie szamponu Metal Detox.
  2. Używając jednorazowych rękawiczek, nanieś na dłoń niewielką ilość szamponu Chroma. Nałóż na wilgotne włosy i wmasuj, aż do pojawienia piany o głębokim odcieniu.
    Następnie przeczesz włosy grzebieniem i pozostaw szampon na włosach przez 5-15 min.
  3. Dokładnie spłucz szampon.

Pojemność: 1500ml

Rekomendujemy również podobne produkty

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł. Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1 Paczkomaty Inpost 13,90 zł - brutto Chwilowo niedostępne
2 Kurier InPost 14,90 zł - brutto 16,70 zł - brutto
3 Punkty i automaty DHL –9 000 punktów ( przedpłata )

Waga od: 0kg - 5 kg = 12.50 zł

 Brak wysyłki za pobraniem.

4 Kurier DHL

14.80 zł

16.30 zł

Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hurtownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji. O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.