Cocochoco Professional Clarifying Shampoo - Szampon do włosów 400ml
COC003
Ostanie sztuki!
Data dostępności:
Na stanie: 5 szt. szt.
91,00 zł
COCOCHOCO PROFESSIONAL CLARIFYING SHAMPOO- Szampon Głęboko Oczyszczający jest stworzony dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii kosmetycznej, tak aby głęboko oczyścić i wymyć wszelakie zanieczyszczenia z włókien włosa. W wyniku użycia tego specjalistycznego szamponu, zostaje usunięty nadmiar pozostałości preparatów do stylizacji oraz nagromadzonych zanieczyszczeń, które odkładają się na włosach. Dzięki temu włosy stają się intensywnie oczyszczone z wszelakich chemicznych, sztucznych i przeszkadzających w zastosowaniu kuracji, składników- wysokie pH szamponu otwiera łuskę włosa i dzięki temu substancje odżywcze produktów głębiej wnikają w strukturę włosa. Podsumowując, dzięki umyciu włosów tym szamponem, są one przygotowane i podatne na efektywne przeprowadzenie dalszej części zabiegu CocoChoco.
SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść szampon na mokre włosy, masować skórę
głowy i włosy. Następnie dokładnie spłukać
pod bieżącą wodą. Nie stosować jako szamponu
do codziennej pielęgnacji.
Składniki:
water, disodium laurethsulfosuccinate, cocamide DEA, cocoamphocarboxyglycinate, polyquaternium-10, lactic acid, (to ph 4.0-5.0), fragrance, benzophenon-4 (uv-absorber), EDTA, (water spftener), 2 bromo-2 nitropropane-1, 3-diol, silk amino acids.
Ostrzeżenia:
Używać zgodnie z instrukcją.
Nie połykać.
Unikać kontaktu z oczami. W przypadku
kontaktu z oczami,
zmyć sporą ilością wody.
Trzymać z dala od dzieci.
Przechowywać z zacienionym, suchym i chłodnym
miejscu w temp. 5C a 25C.
Lp. | Opcja dostawy | Przedpłata na konto | Płatność przy odbiorze |
---|---|---|---|
1 | Paczkomaty Inpost | 13,90 zł - brutto | Chwilowo niedostępne |
2 | Kurier InPost | 14,90 zł - brutto | 16,70 zł - brutto |
3 | Punkty i automaty DHL –9 000 punktów ( przedpłata ) | Waga od: 0kg - 5 kg = 12.50 zł | Brak wysyłki za pobraniem. |
4 | Kurier DHL | 14.80 zł | 16.30 zł |
Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:
Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.
Zwroty produktów:
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).
Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.
Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
Reklamacje produktów:
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.
Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).
Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.
Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.
* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.
Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.