KERASTASE BOOSTER PIXELIST wzmacniacz ampułki 120ml

KERASTASE BOOSTER PIXELIST wzmacniacz ampułki 120ml

3474636158034

E1581200 / XKERA153

Na stanie: 7 szt.

129,89 zł

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 6 punkty . Twój koszyk wyniesie 6 punktów które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,60 zł .


Booster Brillance wzmacniający działanie ampułki Kerastase o Glukonian Cynku i pochodną witaminy E, o silnym działaniu przeciwutleniającym, aby chronić kolor przed wypłukiwaniem. Do włosów koloryzowanych.

Technologia

GLUKONIAN CYNKU: Pomaga zatrzymać pigment głęboko we włóknie włosa. Głębia koloru zostaje zachowana.

POCHODNA WITAMINY E: Posiada właściwości antyoksydacyjne.

Działanie

Pielęgnacja podkreślająca kolor i nadająca włosom blask. Włókno włosa staje się elastyczne i miękkie.

Sposób użycia

Należy dobrać odpowiedni koncentrat do pierwszorzędnej potrzeby włosów. Następnie należy dobrać jeden z boosterów odpowiedni do drugorzędnej potrzeby włosów. Wybrany koncentrat i booster należy połączyć ze sobą zgodnie z instrukcją:
1. Weź do ręki Booster i po zdjęciu z niego nasadki nałóż go na koncentrat. Obróć zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż usłyszysz dźwięk "klik".
2. Inteligentny system odmierzania wypełni Koncentrat odpowiednią ilością Boostera (6ml).
3. Zaczekaj, aż płyn przestanie wypływać, następnie odkręć Booster i przytrzymaj nad Koncentratem, aż przestanie skapywać.
4. Na Koncentrat nakręć aplikator i wstrząśnij zawartość w celu połączenia składników.
5. Spryskaj każde pasmo włosów z odległości 10cm, a następnie wmasuj w długości.
6. Spłucz. Nie wymaga trzymania na włosach.

Produkt przewidziany na 20 aplikacji.

UWAGA- BOOSTER MOŻNA ZASTOSOWAĆ TYLKO Z NOWĄ AMPUŁKĄ KERASTASE.

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost10 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo nie dostępne
2Kurier InPost13 zł - brutto15 zł - brutto
3Kurier DPD17 zł - brutto22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednym z naszych punktów stacjonarnych nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop
  • ul. Gołębia 26 CH Podkowa Leśna - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Trenów 51 CH Laski - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Towarowa 35 Warszawa - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Sienkiewicza - Galeria Nowa Stacja Pruszków - Galeria Urody Arkadius

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.