Nowy
Polerka Aba Group PÓŁKSIĘŻYC 180/240 PREMIUM

Polerka Aba Group PÓŁKSIĘŻYC 180/240 PREMIUM

Polerka Aba Group PÓŁKSIĘŻYC 180/240 PREMIUM

Na stanie: 95 szt.

3,50 zł

 Polerka Aba Group 180/240

Profesjonalna dwustronna polerka do opracowywania i wygładzania powierzchni paznokci. Piankowa polerka wzmocniona jest plastikowym wkładem, tak aby zapewnić precyzję i stabilność wykonywanej pracy. Nadaje się idealnie do matowienia naturalnej płytki paznokcia jak również wygładzania nierówności powstałych przy nakładaniu masy żelowej czy akrylowej. Odpowiednia miękkość i elastyczność sprzyja komfortowej pracy przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa (nie rani skórek). Polerka występuje w dwóch wariantach 100/180 i 180/240. Gradacja 100/180 lekko opiłowuje natomiast 180/240 poleruje niwelując wszystkie rysy po użyciu mocniejszych pilników.

Zalety polerki:

* Doskonała do naturalnych paznokci

* Szybko zmatowisz płytkę amortyzując nacisk

* Łatwo przygotujesz paznokcie do dalszych zabiegów

* Uniwersalny i ergonomiczny kształt 

* Wykonana z najwyższej jakości materiałów

Napisz recenzję

Polerka Aba Group PÓŁKSIĘŻYC 180/240 PREMIUM

Polerka Aba Group PÓŁKSIĘŻYC 180/240 PREMIUM

Polerka Aba Group PÓŁKSIĘŻYC 180/240 PREMIUM

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł. Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost14,90 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo niedostępne
2Kurier InPost14,90 zł - brutto16,90 zł - brutto
3Punkty i automaty DHL –9 000 punktów ( przedpłata )

Waga od: 0kg - 5 kg = 11 zł

Waga od: 5kg - 10 kg = 11.50 zł

Waga od 10kg - 20 kg = 13.00 zł

 Brak wysyłki za pobraniem.

4Kurier DHL - Przedpłata / Pobranie

Waga od: 0kg - 5kg = 12.50 zł

Waga od: 5kg - 10kg = 13.50 zł

Waga od: 10kg - 20kg = 14.50 zł

Waga od: 20kg - 30kg = 16.00 zł

Waga od: 0kg - 5kg = 14.50 zł

Waga od: 5kg - 10kg = 15.00 zł

Waga od: 10kg - 20kg = 16.00 zł

Waga od: 20kg - 30kg = 17.00 zł

Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hurtownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.