Bezpieczny pakiet pilniko-polerka DUAL Aba Group 100/100

Bezpieczny pakiet pilniko-polerka DUAL Aba Group 100/100. Pilnik o gradacji 100x100 oraz wygodna polerka w jednym.

Na stanie: 60 szt.

3,10 zł

BEZPIECZNY PAKIET pilniko-polerka DUAL Aba Gorup 100/100

Bezpieczny Pakiet

To pilniki pakowane osobno w jednorazowe, foliowe opakowania. Klientki gabinetów są coraz bardziej świadome zagrożeń związanych ze stylizacją paznokci. Dzięki tak prostemu zabiegowi jak pakowanie pilnika w opakowanie jednorazowego użytku dajemy jasno do zrozumienia, że pilnik nie był nigdy wcześniej stosowany u innych klientek.

 DUAL system Aba Group  powstał dzięki prostemu połączeniu pilnika z polerką, która szybko i łatwo wygładzi i zmatowi płytkę paznokcia. Polerka szczególnie jest polecana do cienkich i wiotkich paznokci ponieważ narzędzie amortyzuje nacisk na paznokieć podczas używania sprawiając że jest delikatny i bezpieczny. Polerka Dual jest dostępna w dwóch gradacjach: 100/100 oraz 180/180. Dual system jest  niezbędny w pracy każdej stylistki. Przestań marnować swój czas i pieniądze, pracuj Dualem!

Zalety polerki:

* Zapakowana jednorazowo

* Doskonała do wykończenia masy akrylowej lub żelowej

* Szybko zmatowisz paznokcie

* Łatwo przygotujesz paznokcie do dalszych zabiegów

* Uniwersalny i ergonomiczny kształt 

* Wykonana z najwyższej jakości materiałów

Napisz recenzję

Bezpieczny pakiet pilniko-polerka DUAL Aba Group 100/100

Bezpieczny pakiet pilniko-polerka DUAL Aba Group 100/100

Bezpieczny pakiet pilniko-polerka DUAL Aba Group 100/100. Pilnik o gradacji 100x100 oraz wygodna polerka w jednym.

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp. Opcja dostawy Przedpłata na konto Płatność przy odbiorze
1 Paczkomaty Inpost 14,90 zł - brutto ( do 5kg ) Chwilowo niedostępne
2 Kurier InPost 14,90 zł - brutto 16,90 zł - brutto
3 Kurier DPD 17 zł - brutto 22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji. O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.

Rekomendujemy również podobne produkty