Nowy
Kosswell Two Steps Repair Botoks na włosy  2x15ml

Kosswell Two Steps Repair Botoks na włosy 2x15ml

Kosswell Two Steps Repair Botoks na włosy  2x15ml

Na stanie: 21 szt.

19,50 zł

Koswell Two Steps Repair Ritual, Botoks Na Włosy

Botoks na włosy Kosswell Two Steps Repair to innowacyjna, natychmiastowa kuracja naprawcza. Formuła botoksu na włosy została wzbogacona kwasem hialuronowym, który odżywia i odbudowuje włókno zniszczonych, a także osłabionych włosów. Ponadto zapewnia im pełne nawilżenie i odżywienie potrzebne do odzyskania zdrowego wyglądu.

BOTOKS NA WŁOSY KOSSWELL TWO STEPS REPAIR TO:

  • wyjątkowy połysk i miękkość włosów,
  • wydłużenie efektu koloryzacji,
  • intensywna kuracja dla włosów,
  • redukcja puszenia się włosów,
  • wsparcie dla porostu włosów,
  • ponadto mocniejsze, bardziej odporne na uszkodzenia włosy.

BOTOKS NA WŁOSY KOSSWELL TWO STEPS REPAIR KROK PO KROKU

  1. Najpierw umieść zawartość obu saszetek w naczyniu (niemetalowa miseczka).
  2. Następnie wymieszaj pędzelkiem do uzyskania jednorodnej konsystencji.
  3. Podziel włosy na kilka sekcji i nanieś na nie preparat i pozostaw na 10 minut.
  4. Spłucz obficie letnią wodą.
  5. Na koniec przejdź do wybranej techniki modelowania/suszenia włosów.

Pojemność: 2x15ml

Rekomendujemy również podobne produkty

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł. Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1 Paczkomaty Inpost 13,90 zł - brutto Chwilowo niedostępne
2 Kurier InPost 14,90 zł - brutto 16,70 zł - brutto
3 Punkty i automaty DHL –9 000 punktów ( przedpłata )

Waga od: 0kg - 5 kg = 12.50 zł

 Brak wysyłki za pobraniem.

4 Kurier DHL

14.80 zł

16.30 zł

Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hurtownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji. O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.