Nowy
Zestaw do ekspresowego wykonania pedicure Dry Pedicure Callux

Zestaw do ekspresowego wykonania pedicure Dry Pedicure Callux

Zestaw do ekspresowego wykonania pedicure Dry Pedicure Callux

Oczekiwanie na dostawę

120,00 zł

Tego produktu nie ma chwilowo na stanie oczekujemy na jego dostawę. Wpisz swój adres email a powieadomimy Ciebie o jego dostępności.

Wysoce zaawansowany zabieg ekspresowego pedicure polegający na usunięciu nie tylko zrogowaciałego naskórka, ale też odcisków, modzeli, nagniotków. Bez ryzyka nadmiernego wycięcia naskórka i bez ryzyka pobudzenia naskórka do szybszego wzrostu. Dedykowany dla specjalistów podologii, ale rekomendowany też do zaawansowanej pielęgnacji domowej w celu przedłużenia efektów zabiegu wykonanego w profesjonalnym gabinecie. 

EFEKTY

- wygładzona, miękka, jędrna skóra

- modzele i zrogowacenia usunięte

- brak twardych nagniotków

- stopy stają się silnie nawilżone 

ZESTAW ZAWIERA

- Callux pianka zmiękczająca 30 %  150 ml 

- Callux krem nawilżający GREEN TEA 100 ml 

- Pola ścierne gradacja 80 (5 szt.)

- Pola ścierne gradacja 150 (5 szt.) 

- Callux pilnik AUTOCLAVE 

SPOSÓB UŻYCIA

Powierzchnie stóp starannie zdezynfekować. Przed zabiegiem zaleca się zastosowanie produktu Callux Antybacterial Spray with Propolis. Na tak przygotowane stopy zaaplikować piankę 30 % lub 18 % (wcześniej energicznie wstrząsnąć). Postępować zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu. Po upływie zalecanego czasu usunąć zrogowacenia, modzele i nagniotki za pomocą dołączonego do zestawu pilnika Callux oraz jednorazowych pól ściernych. Na koniec dla osiągnięcia pożądanego efektu zastosować silnie nawilżający krem Callux. Krem rekomenduje się stosować regularnie. 

Napisz recenzję

Zestaw do ekspresowego wykonania pedicure Dry Pedicure Callux

Zestaw do ekspresowego wykonania pedicure Dry Pedicure Callux

Zestaw do ekspresowego wykonania pedicure Dry Pedicure Callux

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp. Opcja dostawy Przedpłata na konto Płatność przy odbiorze
1 Paczkomaty Inpost 14,90 zł - brutto ( do 5kg ) Chwilowo niedostępne
2 Kurier InPost 14,90 zł - brutto 16,90 zł - brutto
3 Kurier DPD 17 zł - brutto 22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji. O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.

Rekomendujemy również podobne produkty