Nowy
CocoChoco Sulphate-Free Shampoo, szampon regenerujący po zabiegu 150ml

CocoChoco Sulphate-Free Shampoo, szampon regenerujący po zabiegu 150ml

Ostanie sztuki!

Na stanie: 3 szt.

45,00 zł

Pielęgnacja włosów po zabiegu keratynowego prostowania jest bardzo istotna dla efektów jakich się po nim możemy spodziewać, oraz czasu utrzymywania się go. Stosowanie agresywnych,, nieodpowiednich szamponów, może spowodować iż zabieg będzie utrzymywał się krócej, a włosy nie będą w tak dobrej kondycji.

CocoChoco Sulphate-Free szampon bez SLS po keratynowym prostowaniu to specjalnie opatentowany szampon, posiadający ultra delikatną formułę, jednocześnie dobrze oczyszczającą. To środek myjący stworzony z myślą o włosach zmęczonych wieloma zabiegami chemicznymi, osłabionych, zniszczonych i delikatnych.

Nie zawiera w składzie soli, ani mydła, formaldehydów, parabenów, GMO, triclosanu oraz sztucznych barwników. Jest również bezsiarkowy. Skład jest rozsądnie przemyślany oraz szczegółowo dobrany, by występowały w nim tylko naturalne substancje myjące takie jak : sok z kaktusa juki, ekstrakt z kory drzewnej, proteiny soi oraz mieszanki naturalnych ziołowych składników. Dzięki temu połączeniu, łagodnie oczyszcza, nawadnia sfatygowane zabiegami chemicznymi, suche, zniszczone włosy, wzmacnia włosy, nadaje im sprężystości oraz podtrzymuje efekt prostowania keratynowego na dłużej.

Rezultat

Odżywione, nawilżone włosy, dzięki delikatnej pielęgnacji. Zachowany i przedłużony efekt keratynowego prostowania.

Sposób użycia:

Na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu oraz delikatnie masując doprowadzić do spienienia. Następnie spłukać obficie wodą.

Napisz recenzję

CocoChoco Sulphate-Free Shampoo, szampon regenerujący po zabiegu 150ml

CocoChoco Sulphate-Free Shampoo, szampon regenerujący po zabiegu 150ml

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost14,90 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo niedostępne
2Kurier InPost14,90 zł - brutto16,90 zł - brutto
3Kurier DPD17 zł - brutto22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.

Rekomendujemy również podobne produkty