Kuracja wygładzająca włosy keratyna K3 Technology 1000ml Alter Ego EgoLiss Control Fluid wygładzający

Kuracja wygładzająca włosy keratyna K3 Technology 1000ml Alter Ego EgoLiss Control Fluid wygładzający

8008277049977

AEPRT04997

Ostanie sztuki!

Na stanie: 1 szt.

975,00 zł

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 48 punkty . Twój koszyk wyniesie 48 punktów które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 9,60 zł .


Fluid dyscyplinujący włosy Egoliss, aktywowany termicznie, włoskiej marki Alter Ego. Pojemność 1000 ml.

Fluid wygładzający włosy to kluczowy preparat kuracji Egoliss K3 Technology. Fluid aktywujemy na włosach korzystając z prostownicy Creative Iron Alter Ego. Głównym zadaniem preparatu jest zmiana wyglądu i wyrównanie mostków dwusiarczkowych znajdujących się we włóknie włosa. Działanie to pozwala zlikwidować puszenie się włosów i zmienić je w niezwykle gładkie, miękkie i łatwe w rozczesywaniu, lejące się pasma.

pH: 1.5-2.0

Po zastosowaniu Egoliss Control Fluid konieczne jest użycie preparatu Ego Bond Locker 3, który zamknie łuskę włosa i pozwoli zachować efekt wygładzenia.

Kuracja Egoliss gwarantuje maksymalne wygładzenie oraz odbudowę zniszczonych włosów. Do kompletnej kuracji, oprócz fluidu dyscyplinującego, niezbędny jest szampon głęboko oczyszczający Egoprep, preparat zamykający łuskę włosa Ego Bond locker 3, spray wygładzający Egoliss oraz zestaw kosmetyków do użycia w domu, który zawiera szampon wygładzający, maskę wygładzającą oraz spray wygładzający. Dostępna jest również rewelacyjna, tytanowa prostownica Alter Ego Creative Iron.

Dla kogoDla kobiet i mężczyzn
DziałanieWygładzające
Pojemność1 L
Rodzaj włosówPuszące się
Typ produktuFluidy, kremy i sera do włosów
ZastosowaniePielęgnacja włosów
Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost10 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo nie dostępne
2Kurier InPost13 zł - brutto15 zł - brutto
3Kurier DPD17 zł - brutto22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednym z naszych punktów stacjonarnych nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop
  • ul. Gołębia 26 CH Podkowa Leśna - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Trenów 51 CH Laski - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Towarowa 35 Warszawa - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Sienkiewicza - Galeria Nowa Stacja Pruszków - Galeria Urody Arkadius

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Rekomendujemy również podobne produkty