Promocja
Szampon dla dzieci 200 ml Maja

Szampon dla dzieci 200 ml Maja

Szampon dla dzieci 200ml Pszczółka Maja

9120082770026

XMAJA1

Oczekiwanie na dostawę

14,23 zł

-20%

17,79 zł

Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.


Tego produktu nie ma chwilowo na stanie oczekujemy na jego dostawę. Wpisz swój adres email a powieadomimy Ciebie o jego dostępności.

.

Szampon do włosów dla dzieci 200 ml Maja.

.

Stworzony specjalnie dla dzieci. Nadaje włosom połysk i jedwabistą gładkość. Szampon został stworzony na bazie ekstraktu z rumianku, dzięki czemu nie szczypie w oczy. Dodanie Panthenolu sprawia, że włosy stają się miękkie i dobrze nawilżone, co ułatwia ich rozczesywanie. Szampon Maja pozbawiony jest pigmentów/barwników. Został zaprojektowany tak, aby zminimalizować podrażnienie skóry i reakcje alergiczne. Testowany dermatologicznie.

.

Fundacja SAVE THE BEES - „Jeśli z Ziemi zniknie pszczoła, człowiekowi pozostaną tylko 4 lata życia” - Albert Einstein.

Gdyby nie było pszczół, wiele owoców i warzyw nigdy nie pojawiłoby się na rynku. Spośród 100 gatunków roślin uprawnych, które stanowią 90% żywności na całym świecie, ponad 70% zapylają pszczoły. Pszczoły są niezbędnym elementem dla prawidłowego funkcjonowania fauny i flory. Potrzebujemy ich, aby nasze rośliny i ziemia były zdrowe. Niestety w ostatnich latach ich liczba maleje w zastraszającym tempie. W samym USA wartość pracy pszczół jako owadów zapylających szacowana jest na około 14 miliardów dolarów rocznie.

Przy sprzedaży każdego produktu Pszczółka Maja wspieramy ideę ratowania pszczół. 

Ratując pszczoły ratujesz swoje życie. My to robimy... DOŁĄCZ DO NAS! www.savehoneybees.com

.

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost10 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo nie dostępne
2Kurier InPost13 zł - brutto15 zł - brutto
3Kurier DPD17 zł - brutto22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednym z naszych punktów stacjonarnych nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop
  • ul. Gołębia 26 CH Podkowa Leśna - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Trenów 51 CH Laski - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Towarowa 35 Warszawa - Galeria Urody Arkadius
  • ul. Sienkiewicza - Galeria Nowa Stacja Pruszków - Galeria Urody Arkadius

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.