Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L

Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L o zawartości 70% alkoholu oraz zapachu zielonej herbaty.

Na stanie: 926 szt.

189,00 zł

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 9 punkty . Twój koszyk wyniesie 9 punktów które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,90 zł .


Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L na bazie alkoholu o zawartości alkoholu 70% o zapachu zielonej herbaty.

Zalecany do dezynfekowania powierzchni zarówno mających, jak i niemających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Preparat można stosować na wszelkie powierzchnie podłogowe i ponad podłogowe, takie jak stoły, lady, itp.

Sposób użycia:

Preparat do użytku w postaci nierozcieńczonej ze względu na zawartość substancji lotnych i palnych.
Nie zaleca się stosowania na powierzchniach większych niż 2 metry. Dla uzyskania efektu bakteriobójczego, grzybobójczego i bój czego, przy pomocy rozpylacza, spryskać umyta powierzchnie i utrzymać wilgotna przez 60 sekund. W przypadku uzyskania efektu wirusobójczego wydłuż czas do 120s, stosując 30-50 ml produktu na metr kwadratowy w zależności od chłodności. Po dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością należy spłukać je woda pitna.

Ingredients/Składniki: Ethyl Alcohol, Aqua, Parfum

  • Zastosowanie: alkoholowy płyn jest preparatem przeznaczonym do szybkiej
  • dezynfekcji powierzchni wodoodpornych oraz odpornych na alkohol w:
  • jednostkach słuzby zdrowia
  • domach opieki społecznej
  • innych placówkach użyteczności publicznej.

Zlecono badania wg. normy PN-EN 1500. Produkt ten posiada również pełną kartę charakterystyki oraz odpowiednie zezwolenia.

Napisz recenzję

Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L

Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L

Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L o zawartości 70% alkoholu oraz zapachu zielonej herbaty.

Aby otrzymać darmową dostawę wydaj na zakupy 300 zł.Darmowa dostawa naliczy się automatycznie!
Lp.Opcja dostawyPrzedpłata na kontoPłatność przy odbiorze
1Paczkomaty Inpost14,90 zł - brutto ( do 5kg )Chwilowo niedostępne
2Kurier InPost14,90 zł - brutto16,90 zł - brutto
3Kurier DPD17 zł - brutto22 zł - brutto
Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście nie ponosząc za to dodatkowych kosztów.

Aktualnie swoje zamówienie możesz odebrać w następujących punktach:

  • ul. Ekspresowa 7 - Hutownia Kosmetykshop

Oferujemy również możliwość wysyłki zagranicznej po uprzednim kontakcie z działem handlowym.

Zwroty produktów:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki).

Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: KOSMETYKSHOP - ul. Ekspresowa 7 03-183 Warszawa. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.

Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Reklamacje produktów:

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: sklep@kosmetykshop.pl.

Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).

Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy. - W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.

* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.

Reklamacje produktów można składać za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnym pod tym adresem. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. W przypadku zakupów jako gość prosimy użyć standardowego formularza reklamacji.

Rekomendujemy również podobne produkty