Szanowni Państwo!

Informujemy, że zamówienia składane poprzez internet mogą być wysyłane z opóźnieniem w związku z dużą ilością zamówień oraz ograniczeniami personelu. Wiadomości email obsługiwane są wg. kolejności czas odpowiedzi może wydłużyć się do 12H. 

W przypadku pomyłek lub braków w paczkach prosimy składać reklamacje na adres reklamacje@kosmetykshop.pl

Informujemy, że nasz punkt stacjonarny przy ulicy Ekspresowej 7 od dnia 21.04.2020 pracuje normalnie zgodnie z określonymi godzinami otwarcia. Z uwagi na zaistniałą sytuację i w trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo pracowników hurtowni Kosmetykshop prosimy o racjonalne podejście do sytuacji spowodowanej przez koronawirusa oraz przestrzegania zaleceń obowiązujących w naszym punkcie.

Dodatkowo dla Państwa bezpieczeństwa podnosimy wszelkie starania aby zachować środki bezpieczeństwa wskazywane przez Ministra Zdrowia.

Informacja ogólna dla klientów.

  • Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności związanej z oczekiwaniem w kolejce do kasy. W sklepie może przebywać tylko jedna osoba. Towar podaje sprzedawca
  • Osoby u których występuje widoczna infekcja dróg oddechowych, kaszel lub katar prosimy o składanie zamówień poprzez sklep internetowy lub telefonicznie;
  • Osoby obawiające się o swoje bezpieczeństwo proszone są o nie odwiedzanie naszego punktu stacjonarnego, a chęć złożenia zamówienia prosimy kierować do działu zamówień telefonicznie lub poprzez sklep internetowy;
  • Zamówienia telefoniczne można kierować bezpośrednio do naszej obsługi klienta ( +48 697 882 777 ) lub naszego przedstawiciela handlowego (+48 603 400 027);
  • Wszystkie zamówienia zostaną wysłane za pośrednictwem firm kurierskich.
  • Zamówienia opłacone z góry wysyłane są w pierwszej kolejności następnie zamówienia opłacone przelewem;
  • Zastrzegamy sobie również możliwość wystąpienia braków dostępności towarów ze względów nadmiernej ilości zamówień. Wszystkie zamówienia realizowane są wg. kolejności ich wpłynięcia. W przypadku braku danego produktu będziemy informować Państwa o tym fakcie telefonicznie jak i okładając wszelkich starań proponować zbliżony działaniem produkt zastępczy;
  • Dodatkowo personel obsługujący jak i pozostały został poinformowany o obowiązujących zasadach higieny, która występuje w naszym punkcie stacjonarnym.
  • Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości lub pytania prosimy o kontakt bezpośredni pod numerem 697882777 w celu uzyskania niezbędnych informacji w kwestii przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa epidemiologicznego;
  • O bieżących zmianach będziemy informować Państwa za pośrednictwem Facebooka i Instagrama oraz na naszej stronie internetowej kosmetykshop.pl

Aktualizacja: 21-04-2020

  • Informujemy, że zamówienia mające status Oczekuje potwierdzenia płatności Dotpay lub płatność nie została poprawnie zaksięgowana na naszym koncie zostaną anulowane co będzie wiązało się z ponownym złożeniem zamówienia.
  • Na przelewy tradycyjne oczekujemy do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia w przypadku braku wpłaty zastrzegamy sobie anulowanie zamówienia.

Zespół Kosmetykshop