Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci Twojej przeglądarki.
W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
zamknij
FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania


Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne ?

Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. W razie wątpliwości można każdy produkt zareklamować, jednak reklamacje złożone po otwarciu oryginalnego opakowania nie będą uwzględniane.


Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania. Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będziesz mógł za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.


Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?

Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić lub dodac dodatkowe adresy.


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, jeśli nie zostało otwarte jego oryginalne opakowanie i nie został on użyty. Każdy zakupiony w sklepie produkt można oddać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracamy Państwu wówczas koszt jego zakupu. Zwrotu gotówki dokonujemy do 7 dni roboczych. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysłanych na nasz koszt.


Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?

Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.


Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Na prośbę klienta przekazaną e-mailem lub telefonicznie możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu, ale tylko wtedy, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane lub wysłane. Wtedy bedzię to juz nie możliwe.



Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie ( widoczne są statusy zamówienia ). Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres sklep@galeriaarkadius.pl Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu.


Mieszkam za granicą, czy mogę złożyć zamówienie?

Jesteśmy w stanie obsłużyć wysyłkę zamówienia jednak wiąże się to z dodatkowym kosztem wysyłki. W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.


Ile kosztuje przesyłka?

Staramy się zaproponować naszym Klientom jak najniższe koszty dostawy. Koszt zależy od wyboru sposobu płatności, rodzaju przesyłki oraz wartości zamówienia. Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt. Szczegółowe informacje o kosztach przesyłki można znaleźć w zakładce KOSZTY DOSTAWY oraz w REGULAMINIE naszego sklepu.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Większość produktów, które oferujemy, posiadamy w magazynie, więc zamówienia realizujemy w ciągu 72 godzin (w dni robocze) od daty otrzymania przez nas potwierdzenia zapłaty. Do tego należy doliczyć czas realizacji przesyłki przez Pocztę Polską (2-4 dni) lub kuriera (1-2 dni). W przypadku towarów, których nie mamy w magazynie, realizacja zamówienia trwa od 3 do 7 dni roboczych. Jeżeli pojawią się opóźnienia po stronie dostawcy produktów, natychmiast informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji, proponując mu rezygnację z danego produktu (w przypadku przedpłaty zwracamy jego równowartość na konto Klienta w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania wiążącej decyzji) lub realizację pozostałej części zamówienia.


Jak mogę zapłacić za zakupy?

Oferujemy kilka rodzajów płatności do wyboru:

* szybki przelew DOTPAY - Konto Inteligo (Płacę z Inteligo), mBank (mTransfer), Bank Zachodni WBK, (Przelewy24), Bank BPH (Przelew z BPH), Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank Pekao S.A., Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP (Płacę z PKO Inteligo), MultiBank (MultiTransfer), Bank Ochrony Środowiska, Citi Handlowy, Bank Nordea (Płać z Nordea), Deutsche Bank, Fortis Bank, Bank SGB (SGB24), Euro Bank, Raiffeisen, Bank Pocztow, GetIn Bank, Alior Bank, Volkswagen Bank, Polbank, Allianz Bank;

* płatność kartą (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express);

* przelew standardowy – z dowolnego banku;

* płatność przy odbiorze.


Wystawiacie faktury VAT, czy paragony?

Standardowo do zamówień dołączamy paragony, jednak na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.