Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci Twojej przeglądarki.
W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
zamknij
Regulamin świadczenia usług

I.Informacje o sklepie

Kosmetykshopl - Sklep Internetowy

Numer Identyfikacji Podatkowej: 757 125 93 38
Regon: 142302343
Telefon: 697 88 27 77

--------------------------------------------------------------------------------

II. Oferta sklepu

1.Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową.

2.Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta co następuje poprzez złożenia zamówienia w sposób określony w pkt. III

3.Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.

4.Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę VAT


III. Zamówienia

1.Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, lub drogą e-mail lub telefonicznie.

2.Złożenie zamówienia oznacza przyjęcie oferty Sklepu w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia. Sprzedawca ma prawo w ciągu 7 dni rozwiązać umowę kupna - sprzedaży.

3.Czas realizacji zamówienia określony jest szczegółowo w pkt. IV

4.Szczegółowo o przebiegu realizacji zamówienia klient informowany jest za pośrednictwem maila oraz wiadomości sms (w przypadku podania numeru telefonu komórkowego).

5.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.

6.Za niepoprawny adres uznaje się również ten, pod którym w terminie zgodnym z czasem realizacji zamówienia określonym w pkt. IV klient nie będzie w stanie odebrać paczki.

7. W przypadku gdy klient dokona zamówienia towaru którego nie posiadamy na stanie - informujemy o tym fakcie klienta . Informujemy również, że stany magazynowe na sklepie kosmetykshop.pl uaktualniane są z opóźnieniem. Jeżeli danego towaru nie posiadamy na stanie magazynowym  jesteśmy w stanie sprowadzić ten produkt w ciągu 3-4 dni roboczych chyba, że ten termin nie jest osiągalny to czas ten wydłuża się do bliżej nie ustalonego terminu. O całym fakcie klient zostaje automatycznie powiadomiony telefonicznie lub mailowo.

8. Informujemy również, że sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny detalicznej/hurtowej w następujących przypadkach gdy :
- podana cena na sklepie kosmetykshop.pl jest ceną błędną ( zaniżoną lub zawyżoną ) nawet jeżeli kupujący dokona zakupu produktu - sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny lub nawet odstąpienia od umowy z kupującym.

9.Do każdego zamówienia sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.



IV. Czas realizacji zamówienia

Naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy.

Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się:

- czas na skompletowanie zamówionych produktów
- czas na dostawę

Obsługa sklepu kompletuje zamówienie standardowo w 24h. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych. Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1 do 5 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów. W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie poinformowany.



V. Dostawa

Zamówienia dostarczane są przez :

Paczkomaty Inpost oraz Inpost Kurier.

Paczki są dostarczane w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku. W przypadku niezastania adresata, kurier zostawi Awizo, z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. Ze względu na godziny dostarczania przesyłek radzimy osobom pracującym o podawanie adresu do firmy.Jako firma przekazujemy kurierowi numer telefonu klienta, w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres.



VI.Odbiór osobisty

Po otrzymaniu informacji o skompletowaniu zamówienia, produkty można odebrać w naszych punktach stacjonarnych :

ul. Ekspresowa 7 - Hurtownia Kosmetyczna - Kosmetykshop

W przypadku chęci odbioru o innej porze prosimy o kontakt telefoniczny.



VII.Koszty przesyłki

W przypadku zamówień powyżej 500 złotych przesyłka jest darmowa.

Nazwa przewoźnikaPrzedpłataPobranie
Kurier InPost13.00 zł15.00 zł
Paczkomaty InPost10.00 zł---------

Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.

Bezpłatna wysyłka
Przy wszystkich zamówieniach przekraczających 500 zł (wartość zamówionych produktów) nasza firma pokrywa w pełni koszty przesyłki.



VIII. Formy płatności

Przelew, płatność online, płatność przy odbiorze.

Przedpłatę prosimy realizować z wykorzystaniem poniższych danych. W tytule przelewu prosimy koniecznie podawać numer zamówienia z potwierdzenia mailowego! Pozwoli nam to na szybką identyfikację wpłaty i przyspieszy wysyłkę.

Dane do przelewu:
03 1090 1870 0000 0001 3256 0745 ( BZ WBK)

W tytule proszę wpisać NR.ZAMÓWIENIA
Paczka z zamówionym towarem jest wysyłana bezzwłocznie po identyfikacji wpłaty na naszym koncie bankowym.

DotPay.pl
Przy wyborze płatności za pomocą serwisu DotPay.pl oraz Państwa banku, nastąpi przekierowanie na stronę banku. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzenia wykonania przelewu nasz sklep zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty, a paczka wysłana.

Za pobraniem
Oznacza, że należność za zamówienie należy zapłacić gotówką listonoszowi, na poczcie lub kurierowi przy odbieraniu paczki.



IX.Opakowanie

Nasze przesyłki pakujemy w wysokiej jakości kartonowe opakowania. Trójwarstwowy karton ma wysoką wytrzymałość na zgniecenia i uderzenia. Oprócz tego pusta przestrzeń wokół produktu w kartonie jest wypełniana mechanicznym uszczelniaczem, aby przy drastycznych upadkach i uderzeniach nawet pomimo przebicia kartonu chronić towar.
Jeśli opakowanie kartonowe lub taśma zabezpieczająca są naruszone, sprawdź w obecności listonosza lub kuriera zawartość. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza.


X.Oryginalność produktów

Wszystkie oferowane przez nas towary posiadają gwarancję oryginalności. Nie stosujemy zamienników nie sprzedajemy testerów - dostarczamy towar w 100% oryginalny i w oryginalnych opakowaniach handlowych.


XI.Faktury VAT

Standardowo do przesyłek załączane są paragony. Jeśli jesteś zainteresowana uzyskaniem faktury VAT, prosimy o poinformowanie o tym fakcie za pośrednictwem uwag do zamówienia lub wysłanie nam wiadomości za pomocą formularza kontaktowego na stronie. Prosimy o podanie:
  1. Numeru zamówienia
  2. Nazwy firmy
  3. Adresu firmy
  4. Numeru NIP firmy



XII. Odstąpienie od umowy

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma możliwość rezygnacji z umowy kupna. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu - dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością; towar odsyłany jest na koszt Klienta. Do produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo prosimy o powiadomienie mailowe z numerem konta, na które zwrócimy należność za towar. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Dodatkowo należy wypełnić jeszcze formularz reklamacyjny dostępny pod tym linkiem.

Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres:

Kosmetykshop
ul. Ekspresowa 7
03-183 Warszawa



XIII. Niezgodność towaru z umową

1.W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania mają Państwo prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.
2.Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. paragon fiskalny lub fakturę VAT.
3.Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem
4.Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty niezgodności towaru z umową.
5.Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar (w przypadku uznania niezgodności towaru z umową).
6.Jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym sprzedawcy to traci uprawnienia wynikające z ustawy wskazanej w pkt VIII. 1). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem.



XIV.Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia

1.W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
2.O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (697 88 27 77 lub sklep@kosmetykshop.pl)
3.W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (697 88 27 77 lub biuro@galeriaarkadius.pl).
4.W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy,. a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
5.W przypadku zaginięcia przesyłki:
a. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.


XV.Polityka prywatności

1.Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień oraz zbieranie opinii o sklepie za pośrednictwem serwisu Ceneo.pl oraz Opineo.pl i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.

2.W przypadku zbierania opinii wyżej wymienionym serwisom udostępniany jest jedynie adres email, na który jednorazowo wysłane zostaje zaproszenie do podzielenia się opinią o realizacji zamówienia w sklepie kosmetykshop.pl.

3.Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu, naszej polityki prywatności oraz poniższego stwierdzenia: "Wyrażam zgodę na przekazanie mojego adresu e - mail do DotPay S.A. oraz na przetwarzanie przez kosmetykshop.pl oraz DotPay, moich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”


XVI. Zwroty

1.Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo oddać towar w ciągu 10 dni roboczych bez podania przyczyny. Wysyłka odbywa się na koszt kupującego, a towar nie może nosić żadnych znamion użytkowania.



XVII. Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.
2. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C.
3. Niektóre zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Firmy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy
4. Akceptując regulamin w naszym sklepie wyrażasz również zgodę na otrzymywanie materiałów promocyjnych w tym newsletterów z aktualnymi promocjami, nowościami oraz ofertą produktową. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości.

5. Regulamin obowiązuje od dnia 07-11-2016. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.